AUTOLOGIC Therapy (CE) – osocze bogatopłytkowe –„Gwiazda”, która od lat nie schodzi ze sceny, lecz błyszczy coraz JAŚNIEJWspółczesna medycyna przeciwstarzeniowa oferuje szeroki wachlarz technologii i procedur za
Informacja prasowaŁódź, 26 lutego 2019Stylowy i sportowy – czyli jaki jest współczesny facetTo, w jakich żyjemy czasach, ma duży wpływ na tryb naszego życia. Z jednej strony coraz szersza oferta technologii pozwala żyć
Łódź, 29 kwietnia 2014Informacja prasowaŁazienka retro glamour Łazienki w stylu retro glamour to hit wśród osób, które lubią styl vintage, ale jednocześnie charakter innych pomieszczeń nie pozwala im oderwać ?łazienki
Nowy trend: personalizacja w łazienceDostosowanie treści prezentowanych w Internecie do preferencji użytkownika jest dziś już normą. Za wirtualną rzeczywistością stara się nadążyć realny świat, oferując coraz dalej idą
Sposób na jesienną chandręNie daj się jesiennej aurze i rzuć wyzwanie niepogodzie! Oto niezawodny sposób, który pomoże Ci przełamać zły nastrój.Zaplanuj weekend…w łóżku!Nie ma nic przyjemniejszego od wizji wskoczeni
Materiały prasowe, wrzesień 2020 r.Stylowa jesień z OCHNIK!Kolekcja jesień-zima 2020/2021OCHNIK zaczyna nowy sezon w wielkim stylu! Jesienno-zimowa kolekcja to szeroka paleta modnych okryć wierzchnich, odzieży i galanterii. S
Po fascynacji stylistyką skandynawską, która zdominowała polskie wnętrza w ostatnich latach, wkracza do nich coraz śmielej styl amerykański. Bardziej ekskluzywny i dekoracyjny. Równie jasny, świetlisty, i co za tym idzie ̵
Rustykalizm i skandynawski minimalizm niezmiennie królują wśród dekoratorskich trendów i świetnie się uzupełniają. Odpowiednie połączenie naturalnych barw, drewna, tkanin oraz motywów roślinnych, stworzą wspaniały nastr�
Informacja prasowaŁódź, 12 sierpnia 2019 Poradnik Stylowego Pana MłodegoMęska moda ślubna to nic innego jak moda męska w swoim najelegantszym i najbardziej dopracowanym wydaniu. Ślub to dzień, w którym wzrok wszystkich ski
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort – takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46% konsumentek