Moda

Inspirowane klasyką z rockowym i delikatnie męskim sznytem

Inspirowane klasyką z rockowym i delikatnie męskim sznytem
Informacja prasowa Warszawa, 15 grudnia 2014 Loft37 zwycięzcą HUSH Selected! Wieczór, 13 grudnia był świętem polskiej mody. Podczas Hush Warsaw – największych Targów Mody w

Informacja prasowa
Warszawa, 15 grudnia 2014

Loft37 zwycięzcą HUSH Selected!

Wieczór, 13 grudnia był świętem polskiej mody. Podczas Hush Warsaw – największych Targów Mody w Polsce wręczono nagrody specjalne – znak jakości Hush Selected przyznano konsekwentnie rozwijającym się markom. W kategorii ?Obuwie i dodatki? zwyciężył Loft37 i dzięki tej nagrodzie, Joanna Trepka i Paulina Kalińska, będą mogły zaprezentować swoje projekty na Międzynarodowych Targach Obuwia i Akcesoriów w Dusseldorfie

Hush Selected jest znakiem jakości przyznawanym markom, które dbają o kompleksowy rozwój i konsekwentnie budują swoją pozycję na rynku mody. Projektantki marki Loft37, Joanna Trepka i Paulina Kalińska stworzyły jedno z najciekawszych miejsc na obuwniczej mapie Polski. Marka Loft37 jako pierwsza w Polsce wprowadziła możliwość personalizacji obuwia ? indywidualnego doboru skór, kolorów i dodatków oraz wygrawerowania inicjałów, dzięki którym każda potencjalna klientka zostaje posiadaczką jedynego, wymarzonego modelu.

Loft37 inspiruje się klasyką z rockowym i delikatnie męskim sznytem. Flagowym wzorem marki zostały tzw. oksfordki, ale Loft37 posiada także szeroki wybór kozaków czy botków z najnowszej jesienno / zimowej kolekcji A Tale of Loft. Marka z impetem wchodzi także na rynek mody ślubnej. Już niedługo Loft37 zaprezentuje nową kolekcję butów Yes, I do by Loft ? zupełnie inną odsłonę standardowego ślubnego obuwia. Jednakże Loft37 to nie tylko buty. Projektantki tworzą także ciekawe dodatki skórzane: portfele i torby, które idealnie wpisują się w najnowsze trendy.

Konsekwencja marki Loft37 w budowaniu wizerunku i ciężka praca została doceniona przez Hush Warsaw, który postanowił docenić projektantki. Nagroda jest również rodzajem rekomendacji udzielanej kupującym przez branżowe autorytety.

– Jesteśmy zaszczycone i czujemy się bardzo wyróżnione. Zdajemy sobie sprawę, że spoczywa na nas także ogromna odpowiedzialność w reprezentowaniu polskiego rynku mody na tak prestiżowych targach i na pewno nie zawiedziemy. Chcemy pokazać, że Polska to kraj najlepszej jakości rzemiosła, ciekawego wzornictwa i niebanalnego designu. W 2015 roku stawiamy sobie za cel zdobycie kolejnych, europejskich rynków. ? mówi Joanna Trepka, założycielka i projektantka Loft37.

Autor zdjęcia z Hush Warsaw: Style Stalker.

Gala HUSH Selected 2014 Loft 37 i Kirstin Deutelmoser GDS fot. Style Stalker_1

Loft37_portfel_fr_dzle

Loft37_portfel_fredzle2

Loft37_shopper

Tale of Loft7

Tale of Loft12

Tale of Loft18

Tale of Loft31

Tale of Loft33

Tale of Loft39

Tale of Loft

Dodatkowe informacje:

Loft37 to najmodniejsze miejsce na obuwniczej mapie każdej wielbicielki stylu i znawczyni trendów. Obok modnych butów dostępne są również najnowsze kolekcje torebek, biżuterii i niezbędnych dodatków. Pomysł wprowadzenia na polski rynek nowej marki obuwniczej zrodził się z przyjaźni, pasji tworzenia i przede wszystkim miłości do pięknych rzeczy. Joanna i Paulina to kobiety odpowiedzialne za projekt Loft37. Jedna jest z wykształcenia prawnikiem, druga, z wykształcenia malarka, pracuje jako stylistka i architekt wnętrz. Obie mają niepohamowaną dawkę energii, kreatywności, potrzeby ciągłego rozwoju. Buty Loft37 to oryginalność i luksus, który oznacza możliwość spersonalizowania i doboru własnej kolorystyki, faktury materiału. Pełna oferta dostępna jest w sklepie internetowym, pod adresem: http://loft38.pl. Loft37 posiada także swoje butiki stacjonarne w Warszawie: ul. Mokotowska 52 a, ul. Wołoska 12, ul. Dominikańska 3 oraz w Poznaniu: ul. Półwiejska 32 (Stary Browar).

Blog: http://loft37.pl/pl/b/list
Więcej informacji na: http://loft37.pl/

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy